Ajattelin nyt alkaa kirjoittamaan tätä blogia, itseäni varten, ja upeaahan olisi jos joku tätä lukisi ja osallistuisi kommentoimalla ja antamalla vinkkejäkin.

Olen nyt kertakaikkiaan kyllästynyt lihavaa itseeni, olen jo siinä pisteessä että tuntuu hankalalta liikkua ulkona ihmisten ilmoilla. Aamuisin sovittelen kymmennittäin asukokonaisuuksia, ja päädyn sitten niihin kaikkiin löysimpään, jotka nekin kiristävät. En enää jaksa! Rakastan vaatteita ja shoppailua, mutta tosiasia on nyt se, että sopivia vaatteita ei "normaali"-osastoilta enää löydy. Ja olen 21-vuotias -nainen pitäisi silloin olla parhaimmillaan, ja kroppani näyttää pahemmalta kuin 70v. mummon!! Bikinit saavat suosiolla jäädä kaappiin tänä kesänä, tulisivat varmaan eläinsuojeluliitosta ottamaan talteen eksyneen virtahevon. Huoh! Ei tässä muuta auta kuin ryhtyä toimeen. Monet dieetit on kokeiltu (lue: en keksi sellaista dieettiä jota en olisi kokeillut), joskus oon jopa onnistunut. Puolitoista vuotta sitten painoin 17kg (!!) vähemmän, ajatelkaa! Enkä silloinkaan ollut erityisen laiha. Miten olenkaan päästänyt itseni tällaiseen kuntoon, ihan hävettää..Painan siis 85,5 kg, olen 168cm pitkä. Tänään kävin pitkästä aikaa puntarilla, oli ihan odotettavissa tuo paino, mutta silti tuntuu uskomattomalta. Tiedän, että olen muuten nätti, mutta nämä läskit saavat minut näyttämään possulta, minua ihan inhottaa itseni, enkä voi kieltää että katselen muitakin lihavia inho silmissä. Olen kauhea.

Taidan kärsiä jonkinasteisesta syömishäiriöstä, eli ahmimishäiriöstä. Elän suurimman osan viikosta ihan terveellisesti, mutta sitten tulee niitä päiviä jolloin vaan ahmin ja ahmin, vaikka järki sanoo ei. Kai se on  joku pakkomiele. Mutta nyt siitä on päästävä eroon, tää pilaa mun elämän.

Huomenna se alkaa. Aloitan mahdollisimman "rankalla" ruokavaliolla tän ekan viikon, että pääsen makuun tän kanssa. Jos vaan saisin nopeasti muutaman kilon alas niin olisi helpompi jatkaa, etten vaivu epätoivoon. Kaapissa on "jämäpusseja" aikasemmista nutrilett ja modifast-kuureista, ne kaivan esiin ja syön niitä ainakin ensi viikon, yhdistettynä hedelmiin ja vihanneksiin, ja juon paljon vettä. Nyt tarvitaan kunnon puhdistusta että tää lähtee käyntiin. Yritän tänne blogiin kirjotella päivittäin ajatuksiani, tuloksia ja muuta höpinää joka tähän liittyy.